Kozmetik ürün üretmek, ürettirmek sonuç olarak kozmetik markasına sahip olmaktır. Kozmetik marka oluşturmaya karar verdikten sonra hangi kozmetik markete hitap edeceğimizi belirlememiz gerekmektedir. Genel olarak; eczane, market, network, kuaför, aktar, organik, bitherapie, flash satış olarak ele aldığınızda ve bunlardan bir veya birkaçını tercih ettiğinizde müşteri kitlenizi elde edebilirsiniz. Her pazar grubunun kendine özgü karakteristik özellikleri vardır; ambalaj, tasarım, sunum, formül vb. gibi bu sebeple biz kozmetik ürün üreteceğimiz markaları oluştururken partnerlerimize bilimsel verileri göz önünde alarak hizmet veririz. Başarı ve başarısızlık arasındaki farkı ve bunlara giden yolları ayrı ayrı ele alıp partnerlerimizi bu konuda bilgilendiririz. Bizim için oluşturulan markanın başarısı bizimde sorumluluğumuz altındadır. Bu sebeple bu konuda ürün üretip kenara çekilmiyoruz, partnerlerimizi gelişmelerden haberdar ediyoruz, pazarlama materyalleri ile destekliyoruz. Kozmeti
Yorumlar
Yorum Gönder